کودکانه های من

شعر ها و دل نوشته هایم که می خواهم از هاله ی سکوت بیرون آیند

کودکانه های من

شعر ها و دل نوشته هایم که می خواهم از هاله ی سکوت بیرون آیند

شهری در آسمان

اینجا زمزمی از نور پدید آمده است...و در اطراف آن قبیله ای مسکن گزیده اند که نور می خورند و نور می آشامند

زمزم نور در عمق خویش به اقیانوسی از نور می رسد که از ازل تا ابد را فرا گرفته است و بر جزایر همیشه سبز آن جاودانان حکومت دارند


سید مرتضی آوینی

نظرات 2 + ارسال نظر
سینا 1389/06/15 ساعت 13:07 http://omide-ma.blogsky.com

خدا رحمت کنه سید مرتضی آوینی رو. نثر ایشون فوق العاده هستش و روایت فتح هم که ازش به یادگار مونده عالی.
از اینکه سری بهمم زدی خوشحالم.

Behnam 1389/06/31 ساعت 22:35 http://farhadi.blogsky.com/

سلام
یادم رفت مشخصات بنویسم
از اینکه نظرمو تاییید نکرده بودی ناراحت بودم
با یه شعر جدید آپم
خوشحال میشم نظرتونو بدونم.

سلام
ممنون از صراحتت
ولی من دلیلشو گفتم و نظر بعدیتو تایید کردم
یه کم فکر کنید یادتون میاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد