کودکانه های من

شعر ها و دل نوشته هایم که می خواهم از هاله ی سکوت بیرون آیند

کودکانه های من

شعر ها و دل نوشته هایم که می خواهم از هاله ی سکوت بیرون آیند

راز

راستش یه سوال مدتهاست که تو ذهن من رژه میره هر وقت راجع بهش فکر میکنم یه جورایی سر در گم میشم نه اینکه درباره ش نظری نداشته باشم یا به هیچ نتیجه ای نرسیده باشم،نه

مساله اینکه جواب قانع کننده ای پیدا نمیکنم

به احتمال زیاد خیلی از شماهام مثل من مستند راز رو دیدین

و حتما شما رو هم بازم مثل من به فکر واداشته

راستش من میدونم اساسا تفکر مثبت داشتن چیز خوبیه که تو دینمون هم توصیه شده ولی اینکه یه فکر بتونه اینقدر قدرت داشته باشه که آینده و رخدادهاشو کاملا تغییر بده،خب نمیدونم شاید باورش برام سخته

حقیقتش من خودم تصورم اینه که هر فکری میکنم درست برعکسش اتفاق میفته و واقعا هم همینه

خب اگه راز حقیقت داره چرا راجع به من صدق نمیکنه؟!


سوال: آیا واقعا مستند راز حقیقت داره؟

اگر داره تا چه حد؟اصلا قدرت افکار ما چه مثبت و چه منفی واقعا چقدره؟

ممنون میشم راهنماییم کنید،جدا برام معضل شده



نظرات 17 + ارسال نظر

سلام گرامی

راستش من این مستند رو دیدم و واقعا قبولش دارم ...

اون نیروی جاذبه به نظر من همون درخواست از خداست ...

من خودم تو همین ترمی که گذشت با عزم و اراده و توکل به خدا تونستم به خیلی از آرزو هام برسم ...

خود باوری همیشه جواب می ده ...

خوب و شاد باشید

سلام
یعنی به نظر شما این منافاتی با دعا کردن و از خدا خواستن نداره
آخه من فکر میکنماگه هر چی بخوای بتونی با فکرت به دست بیاری پس دیگه دعا نخواهی کرد
تازه نگفتین چرا راجع به من صدق نمیکنه؟

با سلام خدمت شما.
مطالب وبلاگ شما بسیار عالی بود.اما اگر دنبال جدید ترین مقالات فرهنگی سیاسی هستید ویا اگر می خواهید نرم افزار خواصی برای موبایل یا کامپیوتر شما به صورت رایگان ساخته شود ویا اگر مطلب خواصی دارید که فکر می کنید برای دیگران مفیده به ما مراجعه کنید.
آدرس ما:http://belagh.ir
info@belagh.ir
مدیر سایت مرکز تحقیقات رایانه ای بلاغ خراسان

amir 1389/06/14 ساعت 17:26 http://www.faniaz.com

به ما هم سر بزن دوست عزیز تبادل لینک هم اگر خواستی انجام بدیم موفق باشید
سایت فانیاز آگهی رایگان
با درج آگهی خود در سایت فانیاز با زدید از آگهی های خود را 14 برابر کنید
سایت فانیاز با برند قبلی نیازمندیها دات کام فعالیت خود را از سر گرفته با مدیریت قبلی و بازدیدها را تضمین می نماید
آگهی رایگان
آگهی متنی
آگهی تصویری
آگهی ویژه
آگهی لینک دار
تبادل لینک هوشمند
!!! این روزها همه در فانیاز آگهی میدن شما چه طور
http://www.faniaz.com
آگهی خود را هرچه سریع تر درج نمایید...
با فانیازآگهی خود را در صفحه اول گوگل مشاهده نمایید...
فروش نرم افزار های تبلیغاتی در سایت فانیاز

نرگس 1389/06/14 ساعت 17:58 http://w-infinite.blogsky.com

من لینکتون کردم

http://hofop.blogsky.com/ 1389/06/14 ساعت 21:44

به نظر من ک حقیقت داره.کاملا
باعث افتخار منه لینکیدمتون

راستش باید بگم که راست بودنش هست .اما نحوه رسیدن بهش خیلی متفاوته . بعضی ها راه رو میشناسن و زود ازش استفاده میکنند . اما بعضی ها هم علی رقم تلاش به جایی نمی رسن . من یه سری تمرینات بلدم که اگه خواستی بهت میگم .
راستی لینکت هم کردم

سلام
چه جالب
حتما
ممنون میشم که راهنماییم کنی
دوست دارم امتحانشون کنم

سلام مجدد

خیر منافاتی نداره ... دعا یعنی چی ؟؟؟ یعنی خواستن از خدا

کسایی که دنبال یه نیرویی هستن در اصل دنبال خدا هستند

خدا هم خواستشونو برآورده می کنه

در مورد شما هم نیت خودتون رو خالص کنید ... ان شا الله بر آوورده می شه ...

خوب و شاد باشید

سلام دوست جدیده من
ممنون که بهم سر زدید

حتما
من لینک میکنم

آره میشه
اگه به چیزی زیاد فکر کنی یه روز بهش دست پیدا میکنی
البته قطعی نیست
ولی ناممکنم نیست

نفس 1389/06/15 ساعت 13:59 http://nafas-65.blogsky.com

سلام دوستم
من خیلی از کتابایی که تو این زمینه هست خوندم من واقعا به این قضیه ایمان دارم ولی بعضی وقتا بعضی از انرژی های منفی دور و برمون به اون غلبه میکنه
تو این زمینه بعدا باید مفصل با هم صحبت کنیم

سلام عزیزم
خوشحالم کردی سر زدی
البته خوشحال میشم بحث کنیم

سلام ممنون از لطفتون با اسم کودکانه های من لینکتون کردم!

سینا 1389/06/15 ساعت 18:51 http://omide-ma.blogsky.com

با نام کودکانه های من لینکت کردم.اگه راضی نیستین بگین.لطفا منم با نام امید ما لینک کنین
در مورد امام موسی صدر هم باید خدمدتون عرض کنم ایشون به احتمال ۹۰٪ زنده و در لیبی زندانی هستند

سلام
به نظر من زیاد به این فکر نکن که آیا این سی دی یا کتاب راز راسته یا نه فقط سعی کن توی زندگی درست تصمیم بگیری درست انتخاب کنی و همینطور خوب و درست عمل کنی هر جا هم احساس تنهایی کردی و به نظرت رسید کسی نمی تونه کمکت کنه به خدا توکل کن.
این بود نظر من!

سلام تبریک میگم وب جالبی دارین
در مورد قانون جذب بای بگم بله عینه حقیقته
این ماهستیم با افکار گفتار ورفتار دنیارو واینده رو می سازیم خداوند چیزی به ما میده که خود انتخاب می کنیم
از ارزوها ورویاهایت دست برندار اصرار نکن ولی امیدوار باش
همیشه سبز باشی وشاد به من سربزن خوشحال میشم

چه وبلاگ قشنگی داری پاتینا
د.ست داری هم دیگه را لینک کنیم؟؟؟

آسیه 1389/06/23 ساعت 12:01

بنظرم راز عبارت امروزی خواستن توانستن است هستاگه واقعا ی موضوعی تو ذهنت باشه و تو همون ذهنت هی باهاش بازی بازی کنی به نتیجه می رسی شاید نه اون نتیجه ای که تو می خوای ولی نتیجه ای که بدرت می خوره
کافیه آزمایش کنی

سلام این قدر ساده نباش
راز ما انسان ها هستیم . نه سی دی مسخره
ما می توانیم به خیلی از جا ها برسیم با تلاش خودمان نه با فیلم راز
فیلم مسخره ای است. به قدرت خودت فکر کن.
اینکه یک فلش دنیایی از اطلاعات را دز خود جا می دهد و مغز ما چند برابر حجم یک فلش است.
در ضمن جسارتاً معضل این طوری نوشته می شود نه معزل ببخشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد