کودکانه های من

شعر ها و دل نوشته هایم که می خواهم از هاله ی سکوت بیرون آیند

کودکانه های من

شعر ها و دل نوشته هایم که می خواهم از هاله ی سکوت بیرون آیند

انتظار

این گوشه ی زمین دل من بیقرار توست

چشمان من سراچه ای از انتظار توست

روحم شکست در تب هر لحظه،در سکوت

ای آن که روشنای دلم وامدار توست

آهی ست بی شکیب در اعماق سینه ام

وین سینه ی فسرده من داغدار توست

اینجا میان این همه غربت،در این کویر

دستان سرد و بی رمقم سایه سار توست

من مانده ام میان هجوم غمی سترگ

پروانه های پرپر دل سوگوار توست

ای کاش میرسیدی و من تازه میشدم

آه،این خزان من به امید بهار توست

این گوشه ی زمین دل من بی ترانه است

این دشت های حسرت من،لاله زار توست

روزی تو میرسی من و دل منتظر به راه

این جاده های غم زده،چشم انتظار توست

نظرات 1 + ارسال نظر


سلام گرامی

شعر زیبایی بود

من خدمت جناب استاد هاشمی نژاد ارادت دارم ... اتفاقا دیشب می خواستم برم اونجا قسمت نشد ...

احیا رفتم یه جا همون حوالی ...

متاسفانه من تو محله ای زندگی می کنم که اوضاع خیلی ناجوره ... اگه اسم ببرم می فهمید ... هر موقع یه دختر چادری می بینم یه مقدار امیدوار می شم که هنوز دختر چادری هم وجود داره ... ولی این اتفاق متاسفانه دیر به دیر می افته ...

خوشحالم که شما هم چادری هستید و امیدوارم قدر حجابتون رو بدونید ...

در مورد نظر زیباتون ممنون ... من با اجازه لینکتون کردم البته زود تر از شما

در این شب ها التماس دعا

سلام
خیلی خوشحالم کردین
واقعا خوشحال میشم وقتی میبینم جوونایی مثل شما هم هستن که ادامه دهنده راه شهدای نازنین مون باشن
منم محتاج دعای خیر شمام
لطف کردین سر زدین
چادر من مایه افتخار منه
یه نشان افتخار که رنگ و بوی جده سادات داره
انشاالله که پاسدار خوبی برای حرمت ها و البته فلسفه و منطق حجاب باشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد