کودکانه های من

شعر ها و دل نوشته هایم که می خواهم از هاله ی سکوت بیرون آیند

کودکانه های من

شعر ها و دل نوشته هایم که می خواهم از هاله ی سکوت بیرون آیند

تولدت مبارک

امروز روز تولدت توست

تویی که زندگی و هستی منی

امروز مصادفه با 9 شهریور و البته 20 رمضان المبارک

فردا روز شهادته مولای عزیز ماست

وقتی که گفتی تو همچین ایامی به حرمت امام مون جشن تولدی نداری،منو بیش از پیش شیفته ی زیبایی های روحیت کردی

به خاطر همین،به نوشتن این پست برای تو بسنده میکنم

روز زیبای طلوعت،ای نازنین من

روز تولدی دوباره بود برای حسن و مهربانی

9شهریور آن سال مصادف بود با ولادت پر نور هشتمین مولایمان،امام رضا(ع)

و چه روزی مبارک تر از این برای آغاز؟

تولدت شروعی بود بر بودنت کنار لحظه های من،و بودنت شروعی بر آرامش و اطمینان قلبیم

پس این سرآغاز و دمیدنت هزاران بار فرخنده باد

نظرات 4 + ارسال نظر

سلام گلم
تولدش مبارک باشه
فردا تولد عزیز منم هست:دی
به منم سر بزن

سلام عزیز مرسی
لطف کردی
چشم

salam azizam 1389/06/09 ساعت 13:31 http://20amar.tk

سلام یه پیشنهاد توپ واست دارم آمارتو بترکونی
وبلاگ قشنگی داری حیف نیست آماره بازدید تو بالا نبری
یه سر به من بزن

محمّد جواد 1389/06/09 ساعت 13:43

ممنونم عزیزم
خیلی خوشحالم کردی با نوشته زیبات

علی 1389/06/22 ساعت 12:54 http://www.venoos777.blogsky.com

سلام ...ممنون که به وبلاگ من سر زدید
جالبه که منم نه شهریور متولد شدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد