کودکانه های من

شعر ها و دل نوشته هایم که می خواهم از هاله ی سکوت بیرون آیند

کودکانه های من

شعر ها و دل نوشته هایم که می خواهم از هاله ی سکوت بیرون آیند

پرده پوش

فرقی نمیکند که کاری کرده باشم یا نه

فرقی نمیکند که دیگران پرونده ای سنگین تر از من داشته باشند یا سبک تر

وقتی عیبی،خطایی،خرده ای،لغزشی از من ببینند همه عالم را خبر میکنند تحقیرم میکنند،زمینم میزنند،برای نگفتنش باج میخواهند،تهدیدم میکنند روز و شب آدم را به هم می دوزند و همه را تاریک و سیاه میکنند.فرقی نمیکند که باشند گاه اسمشان دشمن است،گاه دوست.گاه حتی برادر؛مثل برادران یوسف

تو اما فرق میکنی وقتی سراغت می آیم،انگار بچه ای باشم کوچک و نحیف و باران زده

در باز میکنی،چیزی نمیپرسی،شماتت نمیکنی،سرکوفت نمیزنی فقط آرام حوله ی گرم و نرم و خوشبویی را دورم میپیچی

من را از عالم و آدم می پوشی هر چه عیب و خطا و لغزش و کجی همه را پنهان میکنی

نظرات 2 + ارسال نظر

سلام
خیلی این مطلب قشنگ بود؟
خودت نوشتی؟
با اجازه ورش داشتم...

راستی لینکت کردما

سلام
چقدر باوفایی شما
چه زود دید مارو پس دادی
خواهش میشه بردارش همین الان لینکت میکنم

آسیه 1389/06/23 ساعت 11:59

وقتی عیبی،خطایی،خرده ای،لغزشی از من ببینند همه عالم را خبر میکنند تحقیرم میکنند،زمینم میزنند،برای نگفتنش باج میخواهند،تهدیدم میکنند روز و شب آدم را به هم می دوزند و همه را تاریک و سیاه میکنند.فرقی نمیکند که باشند گاه اسمشان دشمن است،گاه دوست.گاه حتی برادر؛مثل برادران یوسف...
واقعا خیلی ها قدرت بخشیدن ندارن
قدرت عصا شدن هم ندارن که بشوند تکیه گاهی برای رشد و حرکت رو به جلوی دیگری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد