کودکانه های من

شعر ها و دل نوشته هایم که می خواهم از هاله ی سکوت بیرون آیند

کودکانه های من

شعر ها و دل نوشته هایم که می خواهم از هاله ی سکوت بیرون آیند

پاتینا کوچولوی من

یه دختر بچه سه ساله

با موهای طلایی و لبای نازک مثل غنچه،چشمای روشن

چشمایی که هر کدوم یه رنگه مژه هاش یکی طلایی یکی مشکی

با دو تا واژه که همیشه اول سوالای ناتمومشه

بر چی؟؟؟

این بر چی ها تا جایی ادامه داره که میتونم بهت اطمینان بدم کم میاری

با یه صدای متفاوت و حرفایی که از هم سناش نشنیدی

یه عروسک داره اسمشو خودش گداشته میگی چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

پاتینا

و پاتینا شد سمبل نازی با پس زمینه سوگند کوچولوی طلایی من واسه کودکی هام

نظرات 1 + ارسال نظر
سینا 1389/06/02 ساعت 12:53 http://sina1.blogsky.com

سلام
ممنون که به بلاگم اومدین .
شما لینک شدی ، منو با نام "وبلاگ شخصی سینا " لینک کنید ممنون .

سلام سینا جان
مرسی از لطفت
حتما لینکت میکنم
فقط کاش نظرتو راجع به شعرم میدادی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد